Zo werk ik

 

 

 

k

Ik bereid me goed voor op je vraagstuk

Ik verdiep me in je bedrijf(structuur), producten en dienstverlening. Daarbij speur ik naar ingesleten patronen, vastgelopen werkwijzen en inefficiënte processen. Zo ontdek ik de krachten en kansen bij medewerkers en in processen.

Ik ben open, direct en wind er geen doekjes om

Ik ga op de stoel zitten van je medewerkers en klanten. Ik praat met jou en de medewerkers, in alle lagen van je bedrijf. Ik luister, onderzoek en moedig aan. Net zo lang tot ik je bedrijf en de uitdagingen ken.

Op dit soort vragen krijg je antwoord:

Medewerkers

  • Zitten de medewerkers op de juiste plek?
  • Passen ze bij de huidige functie en zijn ze intrinsiek gemotiveerd?
  • Hoe is de samenwerking tussen teams en afdelingen?
  • Hebben de teams dezelfde visie en werken ze aan dezelfde doelen?
  • Hoe is de sfeer binnen afdelingen en het bedrijf?
  • Wat vinden medewerkers?

Processen

  • Staan de bedrijfsprocessen in het teken van het doel van je bedrijf?
  • Zijn er processen die niet of onvoldoende werken en waarom is dat?
  • Sluiten processen goed op elkaar aan?
  • Werken afdelingen volgens vaste processen en hoe zijn deze op elkaar afgestemd?

    Op dit soort vragen krijg je antwoord:

    Medewerkers

    • Zitten de medewerkers op de juiste plek?
    • Passen ze bij de huidige functie en zijn ze intrinsiek gemotiveerd?
    • Hoe is de samenwerking tussen teams en afdelingen?
    • Hebben de teams dezelfde visie en werken ze aan dezelfde doelen?
    • Hoe is de sfeer binnen afdelingen en het bedrijf?
    • Wat vinden medewerkers?

    Processen

    • Staan de bedrijfsprocessen in het teken van het doel van je bedrijf?
    • Zijn er processen die niet of onvoldoende werken en waarom is dat?
    • Sluiten processen goed op elkaar aan?
    • Werken afdelingen volgens vaste processen en hoe zijn deze op elkaar afgestemd?

      En dan…

      Dan daag ik je uit

      Om dié dingen te doen die nodig zijn om je bedrijf echt vooruit te helpen.

      Wil je weten wat FunForward
      voor jouw bedrijf kan doen?

      Doorbreek de sleur van standaardoplossingen.

      Joost is een gedreven en enthousiaste professional, die met zijn kennis en ervaring heeft geholpen bij diverse cateringvraagstukken op het hoofdkantoor bij bol.com. Hij zette een transitie in gang qua werkwijzen en heeft het medewerkersteam aangestuurd en gecoacht. Hij zette zich projectmatig in voor meerdere vraagstukken, waaronder kassasoftware, banqueting faciliteiten en diverse veranderingen binnen de restaurantconcepten. Het was prettig samenwerken, Joost schakelt snel, pakt proactief de zaken op en ziet altijd kansen. Dank!

      Remko Smid, Lead Workplace Management Catering bij bol.com

      In september is ons partnership met AH to go gestart. Nieuwe werkwijzen, een verbouwde winkel en een nieuw concept. Erg spannend voor onze medewerkers. Joost was voor hen een prettige coach, met verstand van het horecavak, maar ook in staat om snel te schakelen in de procedures zoals die door bp en AH to go worden gehanteerd. Met respect en geduld de medewerker laten stralen en dan ook nog lekker lachen af en toe, zo moet een werkdag zijn!

      Floor Kersten, Food Service Advisor bij bp

      Joost speelde een belangrijke rol als opstartmanager en manager transitieteam tijdens de sterke groei van Hutten de afgelopen jaren. Hij vormde het opstartteam om tot een transitieteam dat zich (naast de opstarttrajecten) bezighield met de implementatie van nieuwe werkmethoden en -systemen en de vervanging van locatiemanagement. Voor transitiemanagement zette Joost een vaste aanpak en structuur op. Joost zit barstensvol energie, is een fijne vent en met zijn zonnige karakter en zijn sociale competenties is hij een fijne collega en een goede gesprekspartner voor opdrachtgevers. Ik heb enorm genoten van onze samenwerking.

      Frank Veldhof, Algemeen Directeur bij Paresto

      Ik werkte o.a. voor:

      Adres

      Schildershof 1
      Sint-Michielsgestel